تبلیغات
خبرنامه بازاریابی - مقدمه ای بر آینده پژوهی
خبرنامه بازاریابی
گاهنامه ای رو به دنیای بازاریابی ، تبلیغات ، مشاوره و آموزش بازاریابی

بازدید : مرتبه
تاریخ : جمعه 10 آبان 1392

رونده رفت ندانم رسید یا نرسید 

 ازین قیاس که آینده دیر می‌آید


گذشته ، حال ، آینده ... مساله کدام است؟ بیشتر دوست دارید در گستره کدام زمان حرکت کنید؟ آیا می خواهید از تجربه گذشته درس بگیرید؟ تنها به زمان حال تمرکز کنید و یا اصولا آدمی هستید که به آینده به عنوان ابزار نفوذی نگاه می کنید ؟ چقدر به این جمله اعتقاد دارید که : 
"تنها تصویر سازی آینده کافی نیست بلکه برای داشتن آینده بهتر باید آن را ساخت..."  

پی نوشت :
_ عنوان مطلب شعری از " سعــــــــدی"
_ پست های بعدی را با ما ورق بزنید ...



طبقه بندی: مدیریت و بازاریابی به روایت تصویر، 
ارسال توسط محیا پورسلیم
آرشیو مطالب
همراهان
پرتال اخبار دانشگاهی راهكار مدیریت
تبلیغات
blogskin